ZAMÓWIENIE
Potwierdzenie Twojego zamówienia otrzymasz od razu po złożeniu zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności Twoje zamówienie przechodzi w stan realizacji.
Numer zamówienia znajduje się w wiadomości potwierdzającej zamówienie. Prosimy sprawdzić również folder SPAM.
PŁATNOŚCI
Za zamówienie możesz zapłacić:
- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem Przelewy24,
- szybką płatnością mobilną BLIK,
- bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- tradycyjnym przelewem na rachunek: 91 1140 2004 0000 3202 8178 0620
podając w tytule numer zamówienia.
Oczywiście, że możesz. Skorzystaj z dany poniżej, a w tytule podaj numer zamówienia.
Nazwa odbiorcy:
Camelie
Numer rachunku: 91 1140 2004 0000 3202 8178 0620
Zamówienie zrealizujemy, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność.
Niestety, płatność za pobraniem nie jest możliwa.
Czasami może się tak zdarzyć, że otrzymasz zamówienie w oddzielnych paczkach. Sprawdź swoje zamówienie w panelu zamówienia. Aby czuć się bezpiecznie możesz również skontaktować się z naszą Obsługą Klienta.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Dostawa na terenie Polski jest darmowa.
Oczywiście, że tak. Możemy wysłać Twoje zamówienie do ponad 30 najpopularniejszych i największych krajów.
Skorzystaj ze strony: https://parcelsapp.com/en/, wpisując numer do śledzenia otrzymany w wiadomości mailowej.
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zazwyczaj 10 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia.
Przesyłki wysyłane są z magazynów znajdujących się poza Unią Europejską.