ZAMÓWIENIE

Potwierdzenie Twojego zamówienia otrzymasz od razu po złożeniu zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności Twoje zamówienie przechodzi w stan realizacji.

Numer zamówienia znajduje się w wiadomości potwierdzającej zamówienie. Prosimy sprawdzić również folder SPAM.

PŁATNOŚCI

 Za zamówienie możesz zapłacić: 

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem Przelewy24, 

- szybką płatnością mobilną BLIK, 

- bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą, 

- tradycyjnym przelewem na rachunek: 91 1140 2004 0000 3202 8178 0620  

podając w tytule numer zamówienia.  

Oczywiście, że możesz. Skorzystaj z dany poniżej, a w tytule podaj numer zamówienia. 

Nazwa odbiorcy:
Camelie 

Numer rachunku: 91 1140 2004 0000 3202 8178 0620  

Zamówienie zrealizujemy, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność.  

Niestety, płatność za pobraniem nie jest możliwa.  

Czasami może się tak zdarzyć, że otrzymasz zamówienie w oddzielnych paczkach. Sprawdź swoje zamówienie w panelu zamówienia. Aby czuć się bezpiecznie możesz również skontaktować się z naszą Obsługą Klienta.  

WYSYŁKA I DOSTAWA

Dostawa na terenie Polski jest darmowa.

Oczywiście, że tak. Możemy wysłać Twoje zamówienie do ponad 30 najpopularniejszych i największych krajów.

Skorzystaj ze strony: https://parcelsapp.com/en/, wpisując numer do śledzenia otrzymany w wiadomości mailowej.

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zazwyczaj 10 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia.

Przesyłki wysyłane są z magazynów znajdujących się poza Unią Europejską.